Sąlygos
Prekių pristatymas:
- Lietuvoje prekės pristatomos per 5 darbo dienas.
- Europoje prekės pristatomos registruota siunta per 10 darbo dienų.
- Dėl kitų vietoviu ir visais kitais pristatymo klausimais kreipkites vilkam@gmail.com arba +37067120196
Grąžinimas:
- Dėl gražinimo susisiekite vilkam@gmail.com arba +37067120196.
- Netikusią ar nepatikusią prekę leidžiame grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos.
- Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu, jeigu Parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti per keturiolika dienų, prieš tai informavus mus el. paštu vilkam@gmail.com.
- Remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ 10.1.7.12. punktu, perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją, yra negrąžinamos prekės, išskyrus atvejus, kai pardavėjas sutinka priimti ar pakeisti prekes.
- Visas išlaidas (pašto, muitinės ir kt.), susijusias su grąžinamos prekės siuntimu, apmoka Klientas.
- Pasiliekame sau teisę nepriimti grąžinamų juvelyrinių dirbinių su mechaninių pažeidimų žymėmis, jeigu jos atsirado dėl pirkėjo kaltės, netinkamos priežiūros ar nešiojimo.
- Visi klausimai ar nesutarimai dėl gaminių grąžinimo arba keitimo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus deryboms, kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Bendrosios nuostatos:
- Pasiliekame teisę koreguoti taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams, užsakantiems šioje Parduotuvėje.
- Juvelyrikos gaminių, publikuojamų interneto svetainėje www.vilia.lt vizualinės ir tekstinės informacijos autorių teisės priklauso Vilijai Mataitytei. Autorių teises gina Lietuvos Respublikos įstatymai ir tarptautiniai teisės aktai.
- Pateikdamas užsakymą, Klientas sutinka su sąlygomis.
- Neatsakome už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, jei problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į sąlygas
Privatumo politika:
- Užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas, pavardė, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numeris, el. paštas.
- Užtikriname Kliento konfidencialumą. Pirkimo metu Kliento pateikti duomenys naudojami tik sklandžiam paslaugų teikimo įvykdymui.
- Įsipareigojame neatskleisti Kliento asmeninės informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatyta tvarka.
Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos:
- Klientas, apsilankęs Parduotuvės interneto puslapyje, pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
- Suformavus prekių krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
- Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir pristatymo kaina. Parduotuvėje vilia.lt piniginėms operacijoms atlikti naudojamos trečiųjų šalių informacinės sistemos.
- Paskutiniame žingsnyje sugeneruojamas užsakymas, kurį patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog visi duomenys yra teisingi.
- Susipažinęs su Parduotuvės taisyklėmis, Klientas patvirtina jose nurodytas sąlygas pažymėdamas varnelę prie teiginio „Aš sutinku su Taisyklėmis“.
- Patvirtindamas Taisykles, Klientas sutinka, kad pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir gaminio kokybės garantija, būtų atsiunčiamos jo nurodytu elektroniniu paštu.
- Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinktos atsiskaitymo priemonės apie įvykdytą pilną atsiskaitymą už prekes.
- Parduotuvė, gavusi pranešimą, kad Klientas atliko mokėjimo pavedimą, įsipareigoja užsakymą įvykdyti ir Kliento nurodytu elektroniniu paštu išsiunčia prekių užsakymo patvirtinimą. Pradedamas užsakymo vykdymas.
- Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje, remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
- Pasiliekame teisę atšaukti užsakymą bei jo išsiuntimą, informuodama Klientą jo nurodytais kontaktais, kai:
a) nėra apmokėtas užsakymas (šiuo atveju užsakymas atšaukiamas praėjus 10 kalendorinių dienų nuo užsakymo pateikimo);
b) užsakytos prekės neturime pardavimo vietose, o pagaminimo laikas pirkėjui nėra tinkamas (šiuo atveju grąžinama Kliento už prekę ir/arba jo pristatymą pervesta pinigų suma).
Garantijos ir kainos:
- Prie kiekvieno gaminio Parduotuvėje yra aprašomos jos savybės.
- Atsakome už savo gaminių kokybę ir suteikiame vienerių metų garantiją nuo jų įsigijimo, išsaugojus ir pateikus tai patvirtinantį dokumentą.
- Esant techninėms galimybėms, kliento pageidavimu, galime atnaujinti ar pataisyti papuošalą: padidinti arba sumažinti žiedą, patrumpinti arba pailginti vėrinį, pagaminti pamestą auskarą, etc. Šios paslaugos mokamos. Pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui papuošalai taip pat taisomi už papildomą mokestį.
- Neatsakome už tai, kad Parduotuvėje įsigyti gaminiai savo dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais neatitinka Kliento lūkesčių dėl prekės įsigijimo metu Kliento naudoto įrenginio (mobiliojo telefono arba kompiuterio) vaizdo nustatymų.
- Parduotuvės Klientas sutinka ir įsipareigoja sumokėti kainą, nurodytą užsakyme.
- Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos eurais.
- Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka nedelsiant pranešti apie tai elektroniniu paštu vilkam@gmail.com arba telefonu +37067120196, o mes įsipareigojame imtis visų reikalingų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl kaltės.